Fiestakontoret

Idag sitter jag här på fiestakontoret igen och skriver artiklar kring Eksjö stadsfest. Nu är det inte många dagar kvar. Jag ser verkligen fram emot det. Jag ska jobba som "chefredaktör" och ha hand om en redaktion på 8-9 personer som ska filma, fota och skriva om stadsfesten åt arrangörerna, vilket är ganska nervöst men det känns som om jag har bra koll på situationen. Jag gör allt för att få mina artiklar att inte låta som reklam för stadsfesten, det kan vara svårt att verka opartisk när man jobbar för de som arrangerar själva festen. Ikväll tänkte jag gå en sväng till gymmet om jag hinner. Sov knappt något i natt så det blir att gå och lägga sig tidigt idag. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0