Utflykt

 
 
Haft mycket att göra i helgen. I fredags var vi hemma hos en klasskompis och satt och pratade, det var roligt. Igår var det inflyttningsfest i Aneby som gällde. Det var roligt och värdarna hade fixat allt bra, det tråkiga var att jag inte alls var på humör för att festa igår. Varit lite deppig över sommarjobb. Har sökt massa men det ser mörkt ut just nu. 
För att pigga upp mig lite åkte familjen en sväng till Tenhult, till en fin utsiktplats så jag kunde fota lite. Jag blir alltid glad när jag får använda min kamrea så det botade mitt dåliga humör en aning. Nu ska jag ligga och kolla film och ladda upp inför morgondagen. Vi ska göra det allra sista på tidningen och det kommer kräva energi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0