Sömnlös natt

 
 
I natt har jag inte sovit en blund, vilket kan bero på att jag sov nästan hela söndagen. Idag är det skrivande av artikel till vår skoltidning som gäller, plugg till tentan och redigering av tusen bilder. Jag klagar inte för jag älskar att ha något att göra. Beställde även hem en klänning från Nelly innan till Sannes fest på lördag. Det är bara måndag men jag längtar redan. 
Den här veckan ska jag försöka att komma igång ännu mer med träningen för nu är det inte många veckor kvar till sommaren. Jag har mest kört kondition men tänkte börja lite mer med styrka.
Ikväll kommer Didde och Jessica hit, blir väl att laga lite mat och prata. På torsdag åker Didde till Smögen och kommer tillbaka om 6 månader!!! Vad tomt det kommer bli. Men samtidigt kul för henne att åka iväg på lite äventyr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0