Nya skor

 
Blev ett par nya skor idag efter skolan. Har bara gamla slitna svarta tygskor som är så tunna att man känner vartenda gruskorn på marken, så jag kände att jag behövde ett par nya. Har ganska mycket läxor nu, men jag vet inte var jag ska börja så jag gör lite av varje istället. Idag blev det alltså en sväng på stan och en timmes promenad efter det. Hade tänkt gå ut och fota idag med men det regnar bara så det är inte så lätt. Åh vad jag längtar tills helgen och nästa vecka nu. Fest på lördag och på måndag är det provdag till journalistlinjen för de som söker och hoppas på att få gå där till hösten. Vi ettor ska vara med hela dagen och visa dem runt och hjälpa dem och det ska bli riktigt roligt. Så roligt att få se lite nya ansikten. På tisdag kväll är det också premiär för Björnholmen och jag måste faktiskt erkänna att det ska bli riktigt roligt, då vet man att det börjar gå mot sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0