Hemkommen

 
Nu har jag kommit hem från Göteborg. Har haft tre bra dagar där med shopping och fotografering i hamnen. Har även hunnit umgås både med kusinerna och farmor. Snart ska jag iväg till Sveriges radio för lite jobb på karlavagnen, det ska bli roligt. Slutar ju runt halv ett men jag kommer nog fortfarande vara pigg när jag kommer hem efter det, så länge som jag har sovit de här dagarna. Men då kanske man har lite mer energi till skolan sen och orkar ge gärnet de sista sju veckorna. Vi slutar redan 24 Maj så inte långt kvar nu. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var trevligt att ha dig här.Ha det så bra

2013-04-03 @ 20:06:18
Postat av: Farmor

Det var trevligt att ha dig här. Ha det så bra:) Kraam

2013-04-03 @ 20:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0