En ny dag

 
En vanlig dag i skolan sen hem och gymma, plugga, besöka mormor och morfar och om jag hinner blir det en fika i Nässjö. Har fullt upp och ingen ledig tid! Men verkar bli ganska mycket ledigt i sommar, har sökt massa sommarjobb men inte fått något. Usch får ont i magen av att tänka på det, behöver ett jobb i sommar!
 
Som alla har hört skedde det en tågolycka mellan Forserum och Nässjö igår. Det sorgliga var att en person dog, en person jag kände igen, inte kände, men kände igen. Någon jag till och med lekt med nån gång när jag var liten. Det är sorgligt och hemskt när sånt här händer. Även att jag inte kände personen kunde jag inte somna igår kväll för jag låg och tänkte på döden. Det är bäst att njuta av livet nu för man vet aldrig när det tar slut. 

Kommentarer
Postat av: farmor

Kraam!

2013-04-11 @ 08:56:46
Postat av: Johanna

Kram Farmor!

2013-04-11 @ 11:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0